Mededelingen

LET OP TEKEN!
Regelmatig krijgen we een  
melding dat bikers gebeten
zijn door een besmette teek.

Wees steeds alert en 
bij twijfel ....
raadpleeg je huisarts.

Lees meer in deze folder.

Dit mag je niet missen!


by AG

Deze winter MTB Valtraining voor X-Treme jeugd en senioren

GOES - We weten het allemaal al lang natuurlijk, ATB-en is super! Snelheid maken op eigen kracht, de wind in het gezicht, grenzen verleggen en ondertussen aan conditie werken. Heerlijk! Maar mountainbiken vraagt ook om een flinke dosis techniek. Dat is te trainen en dat doen we met de jeugd dan ook elke week. En als een renner toch een keer ten val komt, is de kans op blessures 50% kleiner als hij of zij ook goede valtechnieken beheerst.


Om dat te bereiken bieden we dit winterseizoen weer valtraining aan voor jeugdleden (9+) die deze training nog niet hebben gehad. Nieuw dit jaar is de valtraining voor VOLWASSEN leden.

Voor diegene die de valtraining al een keer gevolgd hebben zijn er twee opfris trainingen. Alle nieuwe valtrainingen zijn op de dinsdagen in januari en de herhaling in februari. De groepen worden maximaal 10 leden groot, dus geef je snel op!

De trainingsdagen zijn een gesloten reeks die je niet even kan onderbreken of waar je bij kan instappen. Je moet je dan ook van te voren opgeven en we verwachten dat je er dan ook alle lessen bent. De dinsdagtrainingen buiten gaan ondertussen gewoon door.

Dus concreet


Wat en Wie?
Valtraining voor jeugdleden (9+) op dinsdag 9, 16, 23 en 30 januari van 19:00 tot 20:00 uur
(alleen als je de valtraining nog NIET gevolgd hebt), maximaal 10 personen.

Valtraining voor volwassen leden op dinsdag 9, 16, 23 en 30 januari van 20:00 tot 21:00 uur, ook hier maximaal 10 personen.

Heb je al eerder je diploma gehaald? Op 6 en 13 februari kun je de opfristraining (dus twee dagen) volgen van 19:00 tot 20:00 uur of van 20:00 tot 21:00 uur en ook nu weer maximaal 10 personen.

Waar?
Zaal Thorbeckelaan,  Thorbeckelaan 2, 4463 VB Goes.

Wat nog?
Draag een lange trainingsbroek, een shirt met lange mouwen, zaalschoenen en je fietshelm.


Hoe?
Opgeven door middel van een mailtje aan het SportTechnisch Team. Aanmelden tot uiterlijk 2 januari 2018. Bij de opfristraining s.v.p. je voorkeur voor de tijd aangeven.

De buitentrainingen op dinsdag gaan voor alle andere renners gewoon door!

 

20171212-1 Affiche valtraing 2018

 

 
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

twitter facebook